Nieuws & tips

Een overzicht van relevante berichten

10 juli 2020

Nieuw! Integreer je Jabra headset met de 3CX browserextensie

Wij hebben goed nieuws voor onze klanten die headsets gebruiken tijdens het bellen via pc of laptop! Vanaf nu kun je via je Jabra headset telefoongesprekken opnemen, ophangen en het volume regelen.

Voorheen was het alleen mogelijk om gesprekken via je webclient of browserextensie te bedienen. Met de nieuwe update voor de 3CX browserextensie is het mogelijk om je headset te integreren en dus gesprekken te bedienen via je headset.

Dit is vooral erg gunstig voor callcentermedewerkers die tijdens telefoongesprekken aan het wisselen zijn van CRM venster en het helpen van klanten via de 3CX webclient of -extensie. Hierdoor kunnen jouw medewerkers zich, tijdens het afhandelen van gesprekken, richten op het programma waarin hij of zij werkt.

Wat is de 3CX browserextensie?
De 3CX browserextensie is het verlengstuk, of zelfs een vervanging, van de 3CX webclient. Hiermee kun je namelijk jouw gesprekken beheren en je status instellen. Ook geeft de extensie bij inkomende oproepen een automatische bel pop-up. Daardoor mis je nooit meer een gesprek.

Ben je benieuwd hoe je jouw Jabra headset kunt koppelen met de 3CX browserextensie? Open hier de handleiding.

Kom je er toch niet helemaal uit of wil je meer informatie over 3CX? Neem dan contact met ons op.

Contact

Neem contact met ons op

  • Voips B.V.
  •  
  • Locatie Gemert
  • Scheiweg 26
  • 5421XL Gemert
  •  
  • Locatie Veghel
  • Poort van Veghel 4943
  • 5466 SB Veghel
  •  
  • 088 - 200 60 00
  • info@voips.nl

Verzenden

We gebruiken deze gegevens enkel om te kunnen reageren op je aanvraag. Meer info vind je in onze privacyverklaring.

Scroll voor meer informatie