Nieuws & tips

Een overzicht van relevante berichten

10 juni 2020

3CX App: iPhone update! Videobellen via de iOS App

update_3cxapp_ios

De nieuwe iOS-update (v16.1.1) voor de 3CX mobiele App is hier! Zakelijk communiceren vanaf je mobiele telefoon wordt wederom naar een hoger niveau getild. De 3CX App voor je mobiele telefoon wordt gebruikt om super gemakkelijk vanaf je telefoon met een vast telefoonnummer te bellen en gebeld te worden. Zo bespaar je op je telefoniekosten omdat je via het 3CX-telefoonsysteem belt. Daarnaast kun je met je 3CX App je beschikbaarheidsstatus aanpassen, wat superhandig is als je bijvoorbeeld in een vergadering zit en tijdelijk niet gestoord wil worden.

Met de nieuwste update is het mogelijk om vanuit je 3CX App te videobellen met jouw collega’s en contacten binnen de 3CX telefooncentrale. Dit maakt de iOS App tot een allesomvattende tool om nog beter op afstand te werken.

Wat is er precies nieuw binnen de 3CX App voor iOS?

Naast videobellen, biedt de chatfunctie binnen de 3CX App leuke nieuwe features. Je kunt vanaf nu gemakkelijk foto’s en documenten delen en zelfs emoji’s toevoegen aan jouw chatbericht. Ook kun je chats archiveren, je groepschat een naam geven en reageren op websitechats (webchat) via de App op je iPhone.

Om gebruik te maken van een videogesprek druk je simpelweg op de optie “Video” tijdens een actief gesprek. Om de videocamera uit te schakelen en het gesprek voort te zetten klik je onderin je scherm op het “Video” icoontje.

Hoe update ik de 3CX App? (v16.1.1)

Klik hier om direct naar de 3CX App te gaan in de App Store. Klik vervolgens op de blauwe knop “Werk bij”.

Lukt dit niet? Ga dan naar de App Store op je mobiele telefoon. Eenmaal in de App Store link je rechtsonder op zoeken en typ vervolgens “3CX” in. Tik vervolgens 3CX aan en klik op de blauwe knop “Werk bij”. De app zal nu worden geüpdatet.

Is de update voltooid? Open de 3CX App dan even om te controleren of de App er nu anders uitziet. Als het goed is zie je namelijk een nieuw en fris design!

Heb je vragen of kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze support afdeling via 088 - 200 60 99.

LET OP: je 3CX centrale moet voorzien zijn van de nieuwste update (v16 update 5). Controleer dit even bij je beheerder of dit het geval is. Is je 3CX centrale niet geüpdatet? Neem dan contact op met onze support afdeling, dan zorgen wij dat dit op korte termijn in orde wordt gemaakt.

Bekijk hier een korte impressie van de 3CX App:
 

Contact

Neem contact met ons op

  • Voips B.V.
  •  
  • Locatie Gemert
  • Scheiweg 26
  • 5421XL Gemert
  •  
  • Locatie Veghel
  • Poort van Veghel 4943
  • 5466 SB Veghel
  •  
  • 088 - 200 60 00
  • info@voips.nl

Verzenden

We gebruiken deze gegevens enkel om te kunnen reageren op je aanvraag. Meer info vind je in onze privacyverklaring.

Scroll voor meer informatie