CRM en ERP platforms zijn een ontzettend belangrijk middel voor bedrijven om bijvoorbeeld klantgegevens op te slaan en deze in de gaten te houden. Een CRM / ERP pakket koppelen & integreren met je telefonie maakt het mogelijk om de data die beschikbaar is, tussen de twee platforms uit te wisselen.
Het koppelen van je eigen CRM-pakket of ERP-pakket met je zakelijke (VoIP) telefonie-omgeving kent vele voordelen. Denk hierbij aan automatische klantherkenning en toegang tot de klantgegevens bij een inkomend of uitgaand telefonie gesprek! Doordat jouw telefoontoestel herkent welke klant jou belt is kun jij direct op de behoeften van de klant te anticiperen, waardoor de klantervaring wordt verbeterd. Daarnaast is het voordeel dat er geen verschillende gegevensbronnen (databases) meer zijn.
Wij ondersteunen een groot aantal CRM en ERP pakketten, waardoor integratie van CRM & ERP met je (VoIP) telefonie erg makkelijk is. Wil je meer weten? Of een advies op maat? Neem gerust contact op!
Er zijn uitgebreide CRM / ERP koppelingen met je telefonie ontwikkeld, dit zijn onder andere:
Microsoft Outlook
Microsoft Office 365
Microsoft Dynamics 365
MS Exchange
Google Contacts
Hubspot
Freshdesk
Exact Online
Salesforce
Zendesk
Nutshell
Bitrix24
Act!
EBP
Datev
Vtiger
amoCRM
ConnectWise
MongoDB
EveryoneAPI
Freshsales
Zoho
Heb je een ander CRM of ERP pakket in gebruik? Vaak geen enkel probleem, aangezien we via een API een groot aantal ander CRM / ERP pakketten ook kunnen koppelen met onze hosted telefonie-omgeving. Vraag gerust aan ons wat je mogelijkheden zijn op gebied van CRM / ERP telefonie koppelingen. Neem ook gerust contact met ons op via het onderstaande contactformulier
We gebruiken deze gegevens enkel om te kunnen reageren op je aanvraag. Meer info vind je in onze privacyverklaring.